Kalendář obsazenosti
Termíny jsou pouze orientační a vhledem k množství poptávek se neustále aktualizují. Pokud potřebujete termín, který je aktuálně obsazený, neváhejte se na nás obrátit přímo na telefon: +420 603 944 636, nebo mailem na statek@chefparade.cz pro informace o aktuální obsazenosti.
Volný termín | |
Kurzy na statku | |
Obsazeno |
Nemáme volný termín na víkend? To ale vůbec nevadí, ne?
Své "ANO" si přeci můžete říct kdykoliv.
A právě kvůli velkému vytížení na víkendové termíny, a na vaše přání, pro
vás nově nabízíme svatební termíny i v týdnu (úterý-čtvrtek)
A aby se vám datum svatby ještě lépe plánovalo, tak pro vás máme na tyto termíny opravdu zajímavé
ceny.
Vyplňte náš kontaktní formulář, napište na svatba@chefparade.cz,
nebo rovnou zavolejte na telefon +420 603 944
636
STATEK CHEFPARADE
Zrekonstruované hospodářské stavení je krásným místem pro vaši svatbu. Vzdušnost, vesnický design s praktickým řešením a propracovanost jednotlivých detailů dodá vaší svatbě přesně to, co přemění vaši svatbu na pohádku.
Okolní příroda a vesnický nádech dodají vašemu svatebnímu dni ten správný šmrnc.
Součástí hospodářského stavení je i ubytování pro vaše nejbližší. Ve zrekonstruovaném domě a v moderních chatkách je ubytovací kapacita až pro 36 osob (2 amartmány v domě - 12 osob, 8 chatek pro 2 osoby a dva rodinné apartmány 3+1).
NETRADIČNÍ STODOLA PRO VAŠÍ HOSTINU
Jen si to představte... velká vzdušná dřevěná stodola se během vašeho velkého dne stane středobodem celé vaší veselky. Květinová výzdoba přemění stodolu na pohádkové místo, kde se setkáte s lidmi, kteří jsou vaši nejbližší. Pokud bude vlídné počasí, velká posuvná vrata můžete otevřít a prodloužit tak místo o dlážděnou terasu s výhledem na květinovou skalku a pole obklopené přírodou. Venku se hosté mohou nadýchat čerstvého vzduchu, příjemně si popovídat nebo se krátce projít, než se vrátí do víru tance.
CATERING OD PROFESIONÁLŮ
Protože né nadarmo se říká, že láska prochází žaludkem, je catering ve svatební den stejně tak důležitý, jako výzdoba, či dobrá hudba :). Chcete v rámci svatební oslavy grilovat nebo třeba upéct pizzu v naší venkovní peci? Žádný problém!
Catering vám zařídíme přímo my! Výhod je hned několik.. Naši šéfkuchaři vám připraví menu přesně podle vašich představ, perfektně znají prostory a vybavenost kuchyně. Spolu s naším cateringem jsou samozřejmostí i hostesky, které se o vás během celého dne budou starat.
SVATBA NA KLÍČ
A protože jde o jeden z vašich nejdůležitější dnů v životě, nechte všechny starosti na nás!
Připravíme vám váš pohádkový den přesně podle vašich představ - zařídíme výzdobu, catering, sweet bar, pomůžeme sehnat Dje, nebo pomůžeme zajistit vše potřebné pro uskutečnení obřadu přímo na našem statku.
Jediné co pro to musíte udělat, je ozvat se nám a domluvit si osobní schůzku :)!
Napadá Vás spousta otázek? Chápeme :-)
Nejčastější dotazy jsme pro Vás sepsali
- 1. Kdy si můžeme statek prohlédnout?
-
Kdykoliv po předchozí domluvě, případně sledujte náš web a sociální sítě. Nepravidelně pořádáme dny otevřených dveří.
- 2. Jak vypadá catering a je možné domluvit ochutnávku?
-
Catering připravují naši kuchaři, kteří mají bohaté zkušenosti. O kvalitu nemusíte mít strach :-) Fotografie najdete na našem webu a ukázkové menu si můžete prohlédnout ZDE. Ochutnávky možné nejsou.
- 3. Jaké dekorace jsou na statku k dispozici
-
Na vyžádání a po domluvě posíláme seznam vybavení. Neustále se aktualizuje, takže si požádejte o nejaktuálnější verzi.
- 4. Zajistíte pro nás svatební zvyky? Rozbíjení talíře, společnou konzumaci polévky apod.?
-
Ano, po předchozí domluvě velice rádi. Toto a další aktivity během dne jsou součástí svatebního harmonogramu, který společně sestavíme.
- 5. Může být na statku kromě hostiny i samotný obřad?
-
Jasně... Spolupracujeme s oddávajícími z Mladé Boleslavi a po předchozí domluvě Vás rádi přijedou oddat. Kontakty na ně Vám samozřejmě předáme.
- 6. Máte nějaké osvědčené externí dodavatele? Například fotografa, DJ, květiny apod.?
-
Máme celou řadu dodavatelů. Po prvním setkání Vám jejich seznam rádi předáme. Domluva s nimi poté bude mezi Vámi napřímo.
- 7. Můžeme si na statku odpálit ohňostroj, nebo vypustit lampiony štěstí?
-
Je nám líto, ale toto není z bezpečnostního hlediska možné.
- 8. Je možná konzumace vlastních nápojů?
-
Ano, toto možné je a svatebčané to většinou i vítají a využívají. Můžete si přinést své alkoholické i nealkoholické nápoje přesně podle Vaší chuti a co máte rádi. A pozor. U nás se neplatí žádné "korkovné" ani žádný jiný poplatek za nápoje.
- 9. Jsou u Vás nějaké hodiny nočního klidu?
-
Ano, od půlnoci je třeba hudbu ztišit a reprodukovat ideálně směrem od vesnice. Další podrobnosti jsou ve smlouvě o pronájmu statku.
- 10. Jsou součástí pronájmu i ručníky, ložní prádlo, toaletní papír, mýdlo a podobné vybavení?
-
Samozřejmě, toto základní hygienické vybavení je ve všech prostorách statku.
- 11. Jaké je vlastně vybavení k dispozici? Stoly, židle, dětská židlička, inventář, nádobí, příbory, židle, karafy. Musíme něco z toho zajistit sami? A jaká je cena?
-
Všechno výše uvedené je součástí pronájmu, a tudíž již v ceně. Neplatíte žádné skryté poplatky za další inventář. Kompletní aktuální seznam vybavení Vám rádi zašleme.
- 12. Jak je to s parkováním? Kolik aut se vejde?
-
Na parkování je k dispozici cca 22 míst v areálu a nejbližším okolí. Jako přílohu ke smlouvě dostanete plánek, kde jsou místa vyznačená. Je zákaz parkovat kdekoliv na trávě a na místech k parkování neurčených.
- 13. Musíme po ukončení akce zajistit nějaký úklid?
-
V žádném případě. Od toho jsme tady my. Všechno nádobí, povlečení můžete nechat tak jak zůstalo. Přeci si po krásné svatbě nebudete kazit ráno úklidem :-)
- 14. Je možné si na den po svatbě objednat snídani?
-
Bohužel toto není zatím možné. Necháváme Vás na statku samotné a obvykle se veselíte dlouho do noci. Takže je složité časově skloubit požadavky všech zúčastněných. Nehledě na to, že obvykle hodně jídla zbyde z večera, což je pro Vás jak úsporné, tak příjemné.
- 15. Můžete nám nakrájet svatební dort?
-
Samozřejmě v případě zájmu náš personál dort rozkrojit umí :-) Nicméně tradice velí, že dort společně krájí novomanželé. A o to se ochudit určitě nechcete.
- 16. Můžeme catering nakombinovat? Třeba oběd od Chefparade a večeře jiným cateringem?
-
Toto není bohužel možné. Jako se nesnesou dva kohouti na jednom smetišti :-) tak stejně dvě firmy v jedné kuchyni společně fungovat nemohou. Naši kuchaři jsou natolik zdatní, že nad cateringem od někoho jiného ani přemýšlet nemusíte.
- 17. Jak je to s kávou? Můžeme si udělat?
-
Bez kafíčka není dort dortem. Jasně že můžete. Máme stroj jak na espresso, tak na mléčné speciality, jako je cappuccino nebo caffe latte.
- 18. Kolik míst je na přespání?
-
Celkem se u nás vyspí 36 osob. 31 na plnohodnotných postelích + 5 na rozkládacích křeslech nebo gauči (přistýlky) Máme nový svatební apartmán, kde je manželská postel a možnost právě pěti přistýlek. Jeden pokoj s pěti lůžky a 12 dvou až tří lůžkových pokojů vyrobených z recyklovaných lodních kontejnerů. Zároveň, pokud jsou hosté trochu dobrodruzi, tak možností, kde přespat ve spacáku je nespočet :-)
- 19. Jak je to, když nevyjde počasí a prší?
-
Hlavní prostor, kde se většinou konají hostiny a večerní program je pod střechou v naší největší místnosti - stodole. Na obřad se dají postavit party stany (máme k dispozici k zapůjčení) hned na zpevněné části za stodolou. Takže nepřízeň počasí Vám svatbu rozhodně nezkazí. Bude Vám pršet štěstí :-)
Co na svatby říkají její účastníci?
Kde nás najdete
Statek Chefparade se nachází v obci Sukorady, okres Mladá Boleslavzhruba 30 minut od kraje Prahy a 5 minut jízdy z Mladé Boleslavi. Pozor, jsou ještě jedny Sukorady v okrese Jičín. Tam NE :-)
Galerie
Za fotografie děkujeme www.fotopodobsky.cz
Kontaktujte nás
Kvalita a tradice
od roku 2007 na českém trhu
Jedinečný zážitek
kombinace chutí, vůní a příjemné společnosti
Zkušení šéfkuchaři
se zahraničními zkušenostmi
Více než 60 kurzů
evropské i světové kuchyně