FAQ


Níže se můžete dozvědět odpovědi na nejčastěji kladené dotazy.
Nenašli jste odpověď právě na svoji otázku? Napište nám na rezervace@chefparade.cz a my vám rádi odpovíme.

Prázdny

Kurzy vaření

1. Jak dlouho kurzy vaření trvají?

Minutka se u nás nenastavuje, kvalitní vaření vyžaduje čas. Proto naše kurzy trvají tak dlouho, jak je potřeba, aby byly pokrmy dokonalé a vy si mohli připravené jídlo pomalu a s chutí vychutnat. Což obvykle trvá 3 - 3,5 hodiny.

2. Je potřeba si něco přinést s sebou?

Kromě dobré nálady už vůbec nic. Všechny suroviny, kuchařská zástěra a nádobí budou u nás připraveny. Nosit si nemusíte ani zápisník, všechny recepty vám druhý den po skončení kurzu zašleme e-mailem.

3. Jsou v ceně zahrnuty i suroviny?

Ano, všechny suroviny jsou zahrnuty v ceně kurzu vaření.

4. A jak je to s nápoji?

Ty jsou samozřejmě v ceně! Nabízíme nealkoholické nápoje, lahvové pivo, rozlévané víno, kávu nebo čaj.

5. Kolik účastníků je na kurzu vaření?

Dospělý kurz vaření vyžaduje minimálně 2 účastníky. Dětský kurz minimálně 5 dětí Maximální počet je 12 účastníků.

6. Mohu si vzít s sebou na kurz doprovod?

Vařit je nejlepší se skupinou přátel nebo společně se svými blízkými, a proto se na kurz velmi často přihlašují kamarádi či páry společně. Pokud se ale kurzu účastníte pouze vy, není možné z kapacitních důvodů si vzít s sebou někoho dalšího. Jiné je to u dětských kurzů, kdy může dítě doprovázet jedna dospělá osoba. Pokud chtějí svou ratolest doprovodit oba rodiče, je druhý dospělý zpoplatněn částkou 500 Kč.

8. Je nějaká možnost sestavit si kurz na míru?

Samozřejmě, nabízíme také individuální kurzy vaření, a to již od jednoho zájemce. Cena závisí na počtu účastníků a také na vybraném menu. S organizací soukromých kurzů vaření vám ráda pomůžeme na emailové adrese rezervace@chefparade.cz.

7. Mohu termín kurzu zrušit nebo přesunout?

Ano, ale bezplatně pouze 3 pracovní dny předem. Dále jsou již účtovány storno poplatky, které jsou uvedené v našich obchodních podmínkách.

9. Je možnost parkování před vašimi studii?

Parkování je možné přímo před naším studiem Chefparade v areálu Holešovické tržnice. První hodina je zdarma, každá další poté stojí 50,-Kč. Při vjezdu z Jateční ulice (první vjezd po pravé straně při odbočení z ulice Argentinská) si vezmete parkovací lístek. Při odjezdu je před závorami platební automat, kde zaplatíte a s tím samým lístkem po přiložení k závoře odjedete. Parkování na statku v Sukoradech je zdarma přímo v areálu.

10. Vaří si každý účastník všechny recepty sám? Nebo jak to je?

U každého kurz a receptu je to individuální. Záleží především na tom, jestli je to technologicky a časově reálné. Například těsto na cupcakes se dělá ve větším hromadně, ale zdobí si už každý svůj. Na sushi se rýže vaří také hromadně, ale vlastní rolky si každý tvoří podle své chuti. Obecně platí, že co lze dělat v jednotlivých porcích dělá si každý sám, co již reálné není, pracuje se například ve dvojicích.

Dárkové poukazy

1. Je možné si na dárkový poukaz něco napsat?

Ano, na přední straně je místo, kam můžete napsat osobní vzkaz nebo věnování. Bohužel není možné na poukaz věnování vytisknout.

2. Dárkový poukaz je určen na konkrétní kurz?

Ne, poukazy jsou otevřené a obdarovaný si tak může kurz vybrat dle libosti. Stačí nás jen kontaktovat, tuto informaci nám nahlásit, a tak se na daný kurz zaregistrovat.

3. Je možné prodloužit platnost dárkového poukazu?

Dárkový poukaz má platnost 12 měsíců. Pokud se z nějakého důvodu nemůžete kurzu během této doby zúčastnit, kontaktujte nás prosím před vypršením doby platnosti poukazu a my vám s prodloužením platnosti rádi pomůžeme. Platnost dárkového poukazu lze prodloužit o dalších 6 měsíců za poplatek 500 Kč. Již propadlým dárkovým poukazům platnost prodloužit nelze.

4. Je možné od koupě dárkového poukazu odstoupit?

Ano, pokud dárkový poukaz nebyl ještě využit, je možné od koupě odstoupit. Pokud této možnosti chcete využít, kontaktujte nás na rezervace@chefparade.cz do 14 dnů od vystavení poukazu.

Firemní teambuildingy

1. Jak probíhají firemní teambuildingy?

Hosté se sejdou v pražském studiu nebo na našem statku za Prahou. Poté, co se šéfkuchaři představí a vysvětlí, co se bude během večera odehrávat, jsou hosté rozděleni do týmů. Uvaří si společně vybrané jídlo z menu a jakmile jsou všechny pokrmy připraveny, zasedne se společně ke stolu. Poté následuje volná zábava a rádi pro vás připravíme i různé kulinářské kvízy a hry.

2. Kolik osob je obvykle v 1 týmu?

Záleží na velikosti celé skupiny :).

3. Pro kolik osob jste schopni připravit teambuilding?

Ve studiu v Holešovicích jsme schopni připravit akci až pro 100 osob. Stejný max počet osob uvítáme rádi i na Chefparade Statku.

4. Bude množství jídla dostačující?

Samozřejmě! Z naší kulinářské teambuildingové akce nikdo neodejde s prázdným žaludkem! Celkové množství jídla, které týmy připraví, se dá přirovnat ke standardnímu firemnímu obědu nebo večeři.

5. Kolik jídel připravuje jedna skupinka?

Každý tým připravuje jeden pokrm z vybraného menu - a to dokonale!

6. Jak probíhá platba?

Vystavuje se předem zálohová faktura, doplatek probíhá následně po akci. 

7. Je možná platba kartou?

Platba kartou je možná. Je nutné se na ní ale domluvit předem a odsouhlasit celkovou částku.

8. Je možná konzumace vlastních nápojů?

Konzumaci vlastních nápojů neumožňujeme z důvodu vlastní nabídky nápojů v Chefparade studiu. Naše nabídka nealkoholických nápojů a vín je široká a za příznivé ceny. Také nabízíme lahvová piva, Prosecco, kávu a čaj.

Svatby na statku

1. Kdy si můžeme statek prohlédnout?

Kdykoliv po předchozí domluvě, případně sledujte náš web a sociální sítě. Nepravidelně pořádáme dny otevřených dveří.

2. Jak vypadá catering a je možné domluvit ochutnávku?

Catering připravují naši kuchaři, kteří mají bohaté zkušenosti. O kvalitu nemusíte mít strach :-) Fotografie najdete na našem webu a ukázkové menu si můžete prohlédnout ZDE. Pokud byste z menu rádi něco přeci jen ochutnali, lze se za poplatek domluvit. Kompletní ochutnávka celé nabídky z důvodu jejího rozsahu bohužel možná není.

3. Jaké dekorace jsou na statku k dispozici

Na vyžádání a po domluvě posíláme seznam vybavení. Neustále se aktualizuje, takže si požádejte o nejaktuálnější verzi.

4. Zajistíte pro nás svatební zvyky? Rozbíjení talíře, společnou konzumaci polévky apod.?

Ano, po předchozí domluvě velice rádi. Toto a další aktivity během dne jsou součástí svatebního harmonogramu, který společně sestavíme.

5. Může být na statku kromě hostiny i samotný obřad?

Jasně... Spolupracujeme s oddávajícími z Mladé Boleslavi a po předchozí domluvě Vás rádi přijedou oddat. Kontakty na ně Vám samozřejmě předáme.

6. Máte nějaké osvědčené externí dodavatele? Například fotografa, DJ, květiny apod.?

Máme celou řadu dodavatelů. Po prvním setkání Vám jejich seznam rádi předáme. Domluva s nimi poté bude mezi Vámi napřímo.

7. Můžeme si na statku odpálit ohňostroj, nebo vypustit lampiony štěstí?

Je nám líto, ale toto není z bezpečnostního hlediska možné.

8. Je možná konzumace vlastních nápojů?

Ano, toto možné je a svatebčané to většinou i vítají a využívají. Můžete si přinést své alkoholické i nealkoholické nápoje přesně podle Vaší chuti a co máte rádi. A pozor. U nás se neplatí žádné "korkovné" ani žádný jiný poplatek za nápoje.

9. Jsou u Vás nějaké hodiny nočního klidu?

Ano, od půlnoci je třeba hudbu ztišit a reprodukovat ideálně směrem od vesnice. Další podrobnosti jsou ve smlouvě o pronájmu statku.

10. Jsou součástí pronájmu i ručníky, ložní prádlo, toaletní papír, mýdlo a podobné vybavení?

Samozřejmě, toto základní hygienické vybavení je ve všech prostorách statku.

11. Jaké je vlastně vybavení k dispozici? Stoly, židle, dětská židlička, inventář, nádobí, příbory, židle, karafy. Musíme něco z toho zajistit sami? A jaká je cena?

Všechno výše uvedené je součástí pronájmu, a tudíž již v ceně. Neplatíte žádné skryté poplatky za další inventář. Kompletní aktuální seznam vybavení Vám rádi zašleme.

12. Jak je to s parkováním? Kolik aut se vejde?

Na parkování je k dispozici cca 22 míst v areálu a nejbližším okolí. Jako přílohu ke smlouvě dostanete plánek, kde jsou místa vyznačená. Je zákaz parkovat kdekoliv na trávě a na místech k parkování neurčených.

13. Musíme po ukončení akce zajistit nějaký úklid?

V žádném případě. Od toho jsme tady my. Všechno nádobí, povlečení můžete nechat tak jak zůstalo. Přeci si po krásné svatbě nebudete kazit ráno úklidem :-)

14. Je možné si na den po svatbě objednat snídani?

Bohužel toto není zatím možné. Necháváme Vás na statku samotné a obvykle se veselíte dlouho do noci. Takže je složité časově skloubit požadavky všech zúčastněných. Nehledě na to, že obvykle hodně jídla zbyde z večera, což je pro Vás jak úsporné, tak příjemné.

15. Můžete nám nakrájet svatební dort?

Samozřejmě v případě zájmu náš personál dort rozkrojit umí :-) Nicméně tradice velí, že dort společně krájí novomanželé. A o to se ochudit určitě nechcete.

16. Můžeme catering nakombinovat? Třeba oběd od Chefparade a večeře jiným cateringem?

Toto není bohužel možné. Jako se nesnesou dva kohouti na jednom smetišti :-) tak stejně dvě firmy v jedné kuchyni společně fungovat nemohou. Naši kuchaři jsou natolik zdatní, že nad cateringem od někoho jiného ani přemýšlet nemusíte.

17. Jak je to s kávou? Můžeme si udělat?

Bez kafíčka není dort dortem. Jasně že můžete. Máme stroj jak na espresso, tak na mléčné speciality, jako je cappuccino nebo caffe latte.

18. Kolik míst je na přespání?

Celkem se u nás vyspí 36 osob. 31 na plnohodnotných postelích + 5 na rozkládacích křeslech nebo gauči (přistýlky) Máme nový svatební apartmán, kde je manželská postel a možnost právě pěti přistýlek. Jeden pokoj s pěti lůžky a 12 dvou až tří lůžkových pokojů vyrobených z recyklovaných lodních kontejnerů. Zároveň, pokud jsou hosté trochu dobrodruzi, tak možností, kde přespat ve spacáku je nespočet :-)

19. Jak je to, když nevyjde počasí a prší?

Hlavní prostor, kde se většinou konají hostiny a večerní program je pod střechou v naší největší místnosti - stodole. Na obřad se dají postavit party stany (máme k dispozici k zapůjčení) hned na zpevněné části za stodolou. Takže nepřízeň počasí Vám svatbu rozhodně nezkazí. Bude Vám pršet štěstí :-)

Prázdny

Kvalita a tradice
od roku 2007 na českém trhu

Jedinečný zážitek
kombinace chutí, vůní a příjemné společnosti

Zkušení šéfkuchaři
se zahraničními zkušenostmi

Více než 60 kurzů
evropské i světové kuchyně